Desery w wersji fit

Przeglądając strony internetowe, czy czasopisma, w poszukiwaniu deserów, można znaleźć wiele przepisów na pysznie wyglądające słodkości. Nie zawsze zastanawiamy się, czy dany przepis jest dla nas zdrowy, w szczególności wtedy, gdy chcemy pozbyć się nadmiaru kilogramów. Kto jednak powiedział, że mając dietę nie można jeść nic słodkiego? Przygotowaliśmy kilka przepisów na smaczne i zdrowe desery!

  1. Koktajl z borówek i mango

Koktajle są dobrym sposobem na zaspokojenie apetytu ukierunkowanego na słodycze. Nie możemy jednak zapomnieć o uzupełnieniu witamin i kwasów omega!

Składniki:

  • Dojrzałe mango
  • Szklanka borówek
  • Maślanka naturalna
  • Łyżeczka dowolnej EstroVity

Sposób przygotowania:

Składniki miksujemy na gładką masę i gotowe! Tak przyrządzony koktajl jest bogaty w składniki mineralne m.in.: potas, wapń i magnez oraz witaminy potrzebne do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

 

  1. Sernik borówkowy bez pieczenia

Sernik jagodowy jest idealnym deserem dla całej rodziny!

Składniki:

  • 200g twarogu półtłustego
  • 2 banany
  • Szklanka borówek
  • Migdały
  • Łyżeczka dowolnej EstroVity

Sposób przygotowania:

Przygotowane składniki miksujemy ze sobą, a następnie przekładamy do miseczek. Gotowy deser można ozdobić borówkami i migdałami.

 

  1. Krem czekoladowy

Przygotowanie tego deseru jest niemal błyskawiczne. Świetnie sprawdza się, jako szybki deser.

Składniki:

  • 3 banany
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki kakao
  • Łyżeczka dowolnej EstroVity

Sposób przygotowania:

Podobnie jak w przypadku poprzednich przepisów, miksujemy ze sobą składniki. Krem można podawać z dowolnymi owocami.

Będąc na diecie nie musimy rezygnować ze słodkości. Ważne, aby pamiętać o tym, żeby desery były zdrowe i niosły za sobą porcję zdrowia i przyjemności!

Smacznego!