Poranek to czas, kiedy nasz organizm szczególnie potrzebuje pozytywnego zastrzyku energii. Na dobry poranek istnieje kilka metod – krótka aktywność fizyczna, chłodny prysznic, pożywne śniadanie i… zielony koktajl mocy! Zobacz, jaki jest prosty w przyrządzeniu.

Zielone koktajle mają to do siebie, że nie zawsze są lubiane. Zupełnie niepotrzebnie, ponieważ kumulują one w sobie wszystko to, czego potrzebuje nasz organizm do prawidłowego funkcjonowania. Nie bez powodu mówi się, że to, co zielone, jest zdrowe.

Zielona moc!

Zielone koktajle kryją w sobie niezwykle dużo wartości odżywczych – są bogate w chlorofil, żelazo, magnez, fosfor czy potas. Są również lekkostrawne. Oczywiście zielone koktajle mogą być różne, niemniej większość roślin o jadalnych liściach nada się do ich wykonania. Szczególnie polecany jest jarmuż oraz szpinak, ze względu na wartości odżywcze oraz dość neutralny smak.

Do takiego koktajlu można dodać pietruszkę korzeniową, połowę mango, banan, łyżkę migdałów, pół szklanki mleka kokosowego, a także płatki owsiane lub otręby. Warto do koktajlu dodać 5 ml ulubionej EstroVity.

To w 100% naturalna, wysoce skoncentrowana i dobrze wchłaniana przez organizm porcja kwasów tłuszczowych omega 3, 6 i 9. Nasze produkty wyróżnia doskonała proporcja oraz czystość kwasów tłuszczowych omega w postaci estrów etylowych, pochodzących z unikalnej kompozycji co najmniej 4 olejów roślinnych. Doskonała, tzw. “złota proporcja” omega 3 do omega 6 wynosi 2:1. EstroVita została stworzona z myślą o całej rodzinie, zatem każdy odnajdzie coś dla siebie!

Równie ciekawą kompozycją smakową jest przygotowanie zielonego koktajlu na kanwie sałaty i gruszki. Wystarczy zmiksować liście dowolnej sałaty lub jarmużu i 1 gruszkę. Dodać do całości 2 łyżki miodu, nieco wody i 5 ml EstroVity.

Pijąc koktajle dostarczasz organizmowi niezbędnych składników odżywczych. Koktajle są również doskonałą propozycją dla dzieci, którym ciężko przemycić odpowiednią ilość warzyw czy owoców. Pamiętaj, o tym, aby przyrządzane koktajle miały optymalne proporcje: 60% dojrzałych owoców i 40% zielonych warzyw. Warto łączyć warzywa zielonolistne z owocami i wodą – zyskają wówczas odpowiednią porcję witamin.  Do każdego koktajlu możesz dodać siemię lniane, otręby lub płatki owsiane – zapewnią odpowiednią ilość błonnika.