Rola kwasów Omega w dbaniu o smukłą linię

Dieta omega staje się coraz popularniejsza na całym świecie. Mit o tym, że tłuszcze sprzyjają tyciu sprawił, że niektórzy obawiali się kwasów Omega 3-6 i 9. Tymczasem okazuje się, że mają one pozytywny wpływ na odchudzanie!

Jak to możliwe?

Utrata masy ciała to efekt zmiany nawyków żywieniowych. Im więcej ryb, zdrowych olejów, zielonych warzyw, tym mniej miejsca na fast foody i cukry. Wprowadzenie stabilnej diety omega i trzymanie się jej, chroni nasze ciało od zewnątrz i od wewnątrz. Jednocześnie organizm ma moc, by więcej ćwiczyć, jest aktywniejszy i bardziej skory do wydatkowania energii. Kwasy Omega wpływają więc na naszą smukłość także pośrednio. Lepsza koncentracja, wydolność organizmu, zdrowsze serce – to wszystko sprawia, że chce nam się spacerować, biegać, czy jeździć na rowerze.

Ochrona serca

Kwasy Omega wpływają na obniżenie cholesterolu i rozrzedzenie krwi, a co za tym idzie, zmniejszają ryzyko zakrzepów i zawałów. Nasze ciało wie, na co może sobie pozwolić z taką ochroną. I bardzo chce wypróbować swoje możliwości w praktyce!

Ryby i nie tylko

Łososie, sardynki, halibuty, czy pstrągi, a także jajka, wątróbka, orzechy włoskie, czy siemię lniane, to lekkie i zdrowe składniki, które powinny znaleźć się w naszej diecie. Zadbajmy o to, by spożywać także chude mięso wołowe, oliwę z oliwek i pestki z dyni. Ta bogata kompilacja doda nam niezbędnego paliwa do ćwiczeń i wprowadzi w dobry humor, a przecież on jest podstawą doskonałej kondycji. Pamiętajmy też o suplementacji. EstroVita to mieszanka kwasów omega 3-6 i 9, pochodzących z olejów lnianego, z ogórecznika, wiesiołka i czarnej porzeczki. Stanowi ona doskonałe wsparcie naszej diety.