Szybkie dania, które można zabrać do pracy

Zdrowe odżywianie to podstawa dobrego trybu życia. Jednak jak pogodzić posiłki, które zapewnią nam kondycję i wysoką odporność, skoro każdego dnia większość czasu spędzamy w pracy, gdzie trudno o przygotowywanie smacznych potraw? Jeżeli zależy nam na tym, aby odpowiednio się odżywiać przez cały czas, postawmy na szybkie pełnowartościowe dania, które możemy zabrać ze sobą do pracy. Oto kilka pomysłów.

Chleb razowy z twarogiem, sałatą i pomidorem

 Standardowa kanapka, jednak zamiast jasnego pieczywa, wybierzmy pełnoziarniste, naturalny twaróg oraz świeżą sałatę i świeżego pomidora. Dwie kromki takiego chleba dodają nam energii na cały dzień w pracy i zaspokoją głód. A co więcej, jest to przekąska smaczna i zdrowa.

Koktajl z mleka lub kefiru z dodatkiem świeżych warzyw i owoców

 Ten szybki posiłek zdążysz przygotować w kilkanaście minut przed pracą. Jeżeli masz w domu blender, wystarczy, że ulubione warzywa i owoce drobno pokroisz i zmiksujesz blenderem na jednolitą masę. Taki koktajl przelej do słoika lub utrzymującego temperaturę pojemnika. W pracy będziesz mogła cieszyć się zdrową i sycącą przekąską, która dostarczy Ci witamin i minerałów, których potrzebujesz, aby odpowiednio funkcjonować.

Sałatka z kurczakiem, serem feta, pomidorem i słonecznikiem z dodatkiem EstroVity SKIN

 Organizm ludzki, oprócz dziennej dawki białka i węglowodanów, potrzebuje również zdrowych tłuszczów, dlatego warto skomponować posiłek, składający się z mnogości składników odżywczych. Ulubioną sałatkę zamiast niezdrowego dresingu, najlepiej polać suplementem diety EstroVita SKIN – jest to produkt, składający się z czterech odmian olejów roślinnych, stanowiących optymalne połączenie kwasów omega 3,6 i 9. Zawarte w EstroVicie składniki naturalne, dobrane zostały specjalnie z myślą o dobrej kondycji skóry poprzez dostarczenie organizmowi niezbędnych kwasów tłuszczowych i witamin.

Owsianka z jogurtem i suszonymi owocami

 Owsianka to pomysł na energetyczne śniadanie. Jest prosta i szybka w przygotowaniu, a zamknięta w specjalnym pojemniku, idealnie sprawdzi się jako drugie śniadanie do pracy. Sparzone płatki owsiane wystarczy zalać jogurtem naturalnym, dodać garść rodzynek, suszonej żurawiny oraz innych bakalii. Posłodzić miodem i gotowe!

Jeżeli stawiamy na zdrowe odżywianie, powinniśmy trzymać się diety przez cały czas. Jasne, łatwiej kupić do pracy jakiegoś gotowca, jednak spożywanie czegoś takiego każdego dnia może niekorzystnie wpłynąć nie tylko na wygląd naszej sylwetki, ale i nasze zdrowie. W pracy spędzamy większą część czasu całego tygodnia, dlatego powinniśmy zadbać, aby i wtedy móc spożyć coś energetycznego, dostarczającego nam moc witamin i minerałów.